March 15, 2010

not about me

Jest.

Dokument tego co wokół mnie, co mnie przyciąga, proste bądź poważne obserwacje...
Historie bądź tylko spostrzeżenia codzienności.

Jeżeli zechcesz pozostawić komentarz będzie to dla mnie cenna uwaga.
Wielkie dzięki za wszystko co do tej pory od niektórych z Was otrzymałam.

It is here.

The document of what is near me, what attracts me, simple or serious observations...
Some stories or just the glance of every single day.

If you would like to leave a comment, I would be more than pleased.
Big thank you for everything some of you have given me so far!

AM

1 comment:

Dariusz Szymański said...

Cześć Pani Anko moja z liceum najlepsza koleżanko :-) Ja wciąż czekam aż nudząc się w pracy to Ty klikniesz na gtalku do mnie pierwsza i zapytasz: cześć Darek co słychać - tak jak OBIECAŁAŚ!!!

Hehehe no więc... fajny blog, fajne zdjęcia już prawie nie muszę pytać co tam słychać u Ciebie - Chopina słychać? dobrze zobaczylem?

Pozdrawiam